Trafiły do nas w końcu wyniki egzaminów 8 klas, który sprawiły nam niesamowitą radość! Nasze starszaki wypadły wyśmienicie na tle całego miasta jak i całego województwa. W Siedlcach nie miały sobie równych, osiągając wyniki powyżej średniej dla całego Mazowsza.

To zwieńczenie pracy i wysiłku wszystkich rodziców, nauczycieli, Dyrekcji, pracowników Szkoły Podstawowej im. bł. ks. Jerzego Popiełuszki. Patron może być z nich dumny! 🙂

O spektakularnych wynikach pisała nawet lokalna prasa:

„Średnia z języka polskiego w mieście wyniosła 63,59% (na Mazowszu 65,66%). Tu bezkonkurencyjna była szkoła katolicka ze średnią 80,37%. na drugim miejscu znalazła się „Trójka” z wynikiem 69,75%, a na trzecim „Dwójka” ze średnią 68%. Kolejne wyniki to:  „Dziesiątka” – 67,49%; „Czwórka” – 67%; Aleksander – 65,63%; „Jedenastka” – 65,47%;  „Ósemka” – 64,75%; „Dziewiątka” – 64,14%; „Siódemka” – 63,37%; STO – 62%; „Dwunastka” – 61,41%; „Szóstka” 61,33%; „Piątka” – 60,61%  i „Jedynka” – 56,58%.

Średnia z języka angielskiego w mieście wyniosła 69,35% (na Mazowszu 71,98%). W tym przedmiocie ponownie brylują uczniowie katolickiej szkoły, gdyż uzyskali średnią aż 85,18%! Kolejna i jedyna placówka, która także otrzymała wynik powyżej 80% to „Ósemka” z wynikiem 80,61%. Trzecie miejsce zajmuje „Trójka” ze średnią 79%, na czwartym uplasowała się Społeczna Szkoła Podstawowa STO z średnią 77%, a na piątym „Dwójka” z wynikiem 76,33%. Kolejne miejsca zajmują: „Dziesiątka” ze średnią 74,47%; „Dziewiątka” – 73,86%; „Jedenastka” – 71,15%; „Siódemka” – 70,90%, Niepubliczna Szkoła Podstawowa Aleksander – 66,25%, „Piątka” – 63,39%; „Czwórka” – 62,88%; „Szóstka” – 62,42%,  „Dwunastka” – 62,13% i „Jedynka” – 56,80%.”

 

Składamy wielkie podziękowania wszystkim, którzy się do tego przyczynili! Jak widać szkoła świetnie sprawdza się nie tylko jako miejsce kształtowania charakterów i wychowania, ale również jako placówka edukacyjna! To praca wielu lat, której często na co dzień nie widać. Warto wspierać dzieła, które przynoszą owoce i życzymy młodzieży powodzenia na dalszych etapach rozwoju i nauki.